BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 29 April 2011

StUdY n sTudY

Pening betul la kepala ni...banyak sangat maklumat yg nk masuk kepala...tak lama lagi exam dah nk dekat ni...makin beruban la pala ni..oops..hehe tade la..PERHATIAN !! masih muda lagi ye..hehe...aish..
macam mana la nasib aku lepas ni..??entah la..semuanya berserah je la...
SIKAP MALAS NI SUSAH TOL NK BUANG KAN??siapa2 ada idea utk krgkan sikap malas ni,bagitau la ye..mana tau bole guna...AIM aku nk study ialah dapat skor brApa bnyak subjek...
terus terang subjek yg boring buat aku ialah sejarah...entah napa..waktu sejarah ja mula lah rasa nk tidor..kadang2 ada jugak feel nk belajar tp cikgu tu buat spoil la plak...CARA dia cakap tk tak menarik langsung hati aku ni untuk belajar sejarah..nmpaknya aku la kena jadi guru di rumah dengan  mengajar diri sendiri dan tarik minat sendiri untk baca lau tidak FAIL lagi la nmpaknya exam aku nanti..TAK3...Aku tak bole fail lagi...aku kena buktikan yg aku BOLEH..!! MALAYSIA BOLE...!!

0 comments: