BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 16 May 2011

BENGANGNYA.+ MARAH= DFENDAM !!!HAHAHA....

nape mesti ade orang yg salah paham....ish...tahu la lumrah kehidupan,masalahnya aku tk boleh terima coz benda ni kecik punya hal tp nk perbesar smpai jd tk cakap beberapa hari..ntah la kalau tk cakap selama tiga hari dosa...ntah la..aku tk tau la dosa ka tk...tp nk buat cmna dia yg tk nk cakap ngn aku..SO,DO I CARE?????i think ABSOLUTELY  NOT !!!!aku mmg paling pantang kalau org yg merajuk tk tentu pasal...kalau ade pasal,aku tk pa lagi sebab ye la maybe aku yg silap tol tak?? ini tidak merajuk pasal masalah yg remeh temeh...ish dah naik meluat aku....haiy...sabo je la....
tp tahap kesabaran aku ni cukup tipis,bila2 masa saja aku bole meletop...TUNGGU saja la....ade membe2 aku yg tk pernah tgk aku meletop....tp bila tgk,korang tgk la meja mgkin melayang..kalau tak pun tunggu la apa yg aku nk buat...paling sikit pun aku nk balas ialah aku akan dendam ngn orang tu smpai masanya tiba...oopss...hehe..aku ni bukan nye ape..DENDAM tu akn muncul dlm diri aku bila aku dah tk dpt lagi kawal kesabaran aku..so ia akan BERDENDAM !!!aku pun tk tau nape la aku ni suka berdendam...maybe aku tk dapat luahkan kot..hehe..
tp sepanjang perjalanan idop aku ni,belum pernah lagi la aku berdendam....tp mgkin masa yg nk datang ni kot...entah la....aku berdoa sgt2 agar aku tidak berdendam...tp nk uat cmna kan KITA ADALAH MANUSIA BIASA....perasaan yg tidak dpt dikawal itu sentiasa ada dlm diri masing2...terpulang kpd kita mcm mana nk handle....
PESANAN khas buat pembaca2 aku di luar sana jgn jadi cm aku yg suka berdendam....korang kena think positively....hehe..aku cakap kt org pandai la,tp nk buat mak aii,,bukan men susah nye...hehehe...k la tk mau cita panjang2 nnt korang dendam plak ngn aku..hehehe...

0 comments: